Wednesday, May 21, 2008

Getting Start on The Best Blog of Math

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Meet all of you. I'm, using the name of "Math Thinker", trying to make a blog about Mathematics. Here you will be able to take some tips about Math. Maybe the tips look simple. But, most people or students are lack of it. When I ask them about "The Basic of Math", about 95% of them are don't know. So here I will try my best to share with all of you especially to my friends a little about "The Basic of Math". My hope, you will get benefits as many as you can from my blog.

[ Bertemu dengan sekalian. Saya, yang menggunakan gelaran "Math Thinker"(Pemikir Math), sedang mencuba untuk membina satu blog tentang matematik. Disini kamu akan dapat mengambil beberapa tip yang berkaitan dengan Matematik. Mungkin tip-tip ini kelihatan remeh dan simple. Tetapi, ramai orang atau pelajar yang tidak mengetahuinya. Apabila saya menanyakan mereka tentang "The Basic of Math"(Asas Matematik), hampir 95% dari mereka tidak tahu. Jadi di sini saya akan cuba dengan sebaik mungkin untuk berkongsi dengan kamu sekalian terutamanya kepada kawan-kawan saya sedikit sebanyak tentang "The Basic of Math"(Asas Math). Harapan saya, kamu akan mendapat faedah sebanyak yang mungkin dari blog saya ini. ]

Honoured from,
- Math.Thinker -

1 comment:

Anonymous said...

Hi.

What software can I use to sketch graph like quadratic function by using?

Thanks in advance...